هدست واقعیت مجازی سه بعدی باسئوس Baseus Vdream VR Virtual Reality 3D Headset
نوشته شده توسط : تبلت فون

هدست واقعیت مجازی Baseus Vdream VR از محصولات مبتنی بر پلت‌فرم گوگل کاردبرد بوده و همانند دیگر محصولات مشابه با قیمت خرید اقتصادی در دسترس می‌باشد. طراحی این هدست هیچ نقطه متمایز کننده‌ای نداشته و جنس بدنه از پلاستیک ABS می‌باشد. طبیعتا این هدست نیز برای نمایش تصاویر به صفحه‌نمایش یک گوشی هوشمند با اندازه 4 الی 6 اینچ وابسته است. در کناره‌های محفظه هدست شیارهایی به منظور عبور کابل گوشی و هدست تعبیه شده که در امر خنک نگه داشتن گوشی نیز موثر هستند. کیفیت لنز این هدست تفاوتی با دیگر لنزهایی که در هدست‌های ارزان‌قیمت دیده بودیم ندارد. این لنزها ضد خش بوده و امکان تغییر فاصله آنها از یکدیگر لحاظ شده است. زاویه دید لنزها برابر با 95 درجه می‌باشد. در مورد دیگر نکات طراحی هدست باسوس Vdream می‌توان به ابعاد بدنه 190×135×110 میلی‌متری و وزن 340 گرمی آن اشاره کرد. محل قرارگیری گوشی و همچنین اتصال هدست به سر کاربر با پدهای نرمی پوشانده شده است.

کاربری‌های این هدست را می‌توان به دو بخش تماشای ویدیوهای 3 بعدی و انجام بازی‌ها و تماشای ویدیوهای واقعیت مجازی دسته‌بندی کرد. برای دسته اول به غیر از اندازه صفحه‌نمایش شرط دیگری وجود ندارد، اما برای دسته دوم، گوشی مورد استفاده بایستی دارای سنسور ژیروسکوپ باشد.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست , Baseus Vdream VR Virtual Reality , هدست واقعیت مجازی سه بعدی باسئوس , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: